Pärlor i posten.


Små söta kors.

Benknotor! ^^

Spindlar med röda stenar.

Alla bilder är från: http://www.ljuvating.se/ där det finns mer fina pärlor att köpa ;)

Jupp, då har de kommit fram. Söta var dom, jag fick till och med en extra gåva. En söt liten rosa ängel, som man kunde pyssla ihop av några pärlor. Antog att de tyckte att jag köpte för få söta saker, så de ville skicka med en rosa ängel till mig. För det är ju verkligen JAG! -not! ;P

När jag har lite mer pengar, ska jag beställa några vita döskallar, tråd och lite fler pärlor som ska matcha. Innan jag sätter ihop allt som jag vill ha det. Kommer bli så bra i slutändan.
Nä, men seriöst det är kul att pyssla lite. Måla lite, när man inte har så mycket annat för sig på dagarna.
I helgen ska jag fixa hit min kamerasladd med, så jag kan plåta vissa saker och lägga upp här på bloggen.

Stay tuned! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0