Insidious


Denna skräckfilm såg jag härom kvällen. Rätt så seg i början, men sen tyckte jag den tog mer fart. Handlar om en familj, där sonen hamnar i en slags "koma", fast läkarna kan inte hitta nåt fel, eller varför han har hamnat i denna "koma". Och en massa konstiga saker börjar hända i deras hem, så de bestämmer sig snart för att flytta till ett nytt ställe. Senare dyker det upp lite "ghostbusters"-snubbar och ett medium, det blir lite astral projektion flygningar och grejer. 
Nej, nu ska jag inte berätta så mycket mer, den har fått en 7:a i betyg på imdb. Av mig får den väll ett medelbetyg. Nu får ni tänka er att jag har sett så sjukt mycket skräckfilm att jag sällan blir överraskad eller skrämd, och har sett liknande filmer innan med tanke på mitt betyg.
Helt klart går den att se, gillade faktiskt slutet :)

Ikväll ska jag ta mig an filmen "Dogs in Space", en gammal film från 86 med Michael Hutchence ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0