Bella Lune

Jag letade runt på internet efter ett band som heter Acess Zero eftersom jag gillade deras låt "Away". Och hamnade på youtube, vilket jag fann ett annat band som heter Bella Lune. Kan fortfarande inte bestämma mig om det är bra eller kasst?
Första låten som jag postar (videon här nedanför), full jag inte direkt för. Var mest roligt att kolla in videon.

 

Bestämde mig för att lyssna på en låt till som var lite långsammare...och den gillade jag lite mer. Mysig på något sätt, den skulle lätt kunna ha passat in i tv-serien Twin Peaks, om nån minns TP. Om inte se serien Twin Peaks, en av de bästa serier som har gjorts av David Lynch.
Vem vet, någon annan kanske gillar det här :) Oftast krävs det ju att man lyssnar flera gånger på en låt, innan den växer och först då kan man väll säga om man gillar den eller ej?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0