The Movie Of Today


Tjena!
Idag hade jag tänkt att mest ta det lugnt, för jag har vansinnigt ont i mitt knä. Har en gammal knäskada, som hände vid ett allt för festligt tillfälle. Brukar inte ha ont, men i natt och idag har det inte känts bra. Skumt läge.
Så jag har hittat en film jag vart lite sugen på, som även den heter "Goth". Tydligen har den fått skitdåligt betyg, hahaa....men I dont mind.
Bra att se lite dåliga filmer med, så man vet när man för en gångs skull ser en skitbra! :D

Har även fått en avi, så tänkte ta mig till posten och hämta ut en klänning. En klänning som det varit rea på på nätet, som jag viljat ha länge. Så jag fyndade. Länk till rean: http://www.vicious-m.se/shop/
Känner att mina pengar börjat ta slut, och att jag har handlat för mycket denna månaden. Att det alltid ska sluta på det viset? Inte bra.

Här kommer en handling snodd från imdb, enjoy:

GOTH blurs the boundaries between reality-driven horror and the hallucinatory style of REQUIEM FOR A DREAM in this raw and blood-soaked ride through the dark underbelly of the Gothic subculture. Chrissy and her boyfriend BOONE are two Gothic teenagers living in L.A. who have seen and done it all. As the sun goes down, they get ready for a hardcore concert at the local club. The night takes a gruesome turn when they run into a savage, darkly beautiful woman with a taste for pain and sexual deviance. She represents the darkest, most depraved end of this subculture; for her, it's not just superficial costumes and makeup but a way of life that thrives on murder and madness. Promising new thrills and experiences, she takes Chrissy and Boone on a wild, terrifying ride that progresses from drug-fueled orgies to random acts of violence, leaving a trail of mutilated victims in their wake.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0