The Love Cats




I natt sov min 14 år gamla, taniga katt i sängen. Hur mysigt som helst. Självklart är han svart med :) Fick mig att tänka på den här härliga låten med The Cure. Katter tycker jag om. Men för en vecka sedan skaffade jag mig ett litet nytt husdjur. En svart fluffig boll som heter Curacao. Kanske lägger upp en fin bild på honom såsmåningom med. Men för tillfället kör han sin skönhetssömn. Min första katt var en stor mysig svart kille, som jag hade vid min sida i 15 år. Han är alltid med mig <3 The Cure fick jag faktiskt möjlighet att se ett år på Arvikafestivalen. Himmla kul! Och sen har jag lyckats få tag i Robbans autograf.




Kommentarer
Postat av: Lynnette "Cicky" Johansson

Mjauuuu!!! Så underbart. Älskar The Cure. På tal om det. Jag har en röd/svart mössa med öron. Skall vid tillfälle köpa tassvantar också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0