Skavsår och en besatthet.


Idag var jag ute och gick i det fina vädret. Soligt och otroligt blåsigt, fick massa grus i ögonen hela tiden. Usch! Hur som helst, så har jag letat fram de här fina lack dr.Martensen som jag köpte en gång på en loppis till ett fyndpris.
Men har aldrig gått i dem speciellt mycket för att de trycker och jag får skoskav, samma sak hände idag...så nu har jag två stora "köttsår" på hälarna. Hatar verkligen skoskav. Ska försöka töja ut de och lappa fast nåt på insidan så man kan använda dem.



Cyndi Lauper

 
Madonna från filmen "Desperatly seeking Susan".
 
Mina armband.



Nu till en av mina besattheter. Jag samlar på armband, har gjort det en lång tid. Eller ja samla och samla, det är mer att jag oftast kärar ner mig i armband jag hittar, så jag måste köpa med mig dem ;)
Så jag letade fram en drös och fotade, tänkte lägga upp här så ni kan se lite av det jag har. Mina två stora inspirationer till alla dessa armband och stora smycken, och diverse spetshandskar är Madonna och Cyndi Lauper. Speciellt deras stilar på 80-talet. Som ligger mig varmt om hjärtat <3.
Helt enkelt MAN KAN ALDRIG HA FÖR MÅNGA ARMBAND! ;)


Kommentarer
Postat av: Lynnette "Cicky" Johansson

Yo! Sätt plåster på hälarna så länge. Coola boots och strumpor/tights. Jag gillar också 80-tals stilen. Har en del armband i plast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0