Nostalgimässa i Gbg




Nästa helg, närmare bestämt på söndag blir det nostalgimässa i Eriksbergshallen.

"Bilar, tåg, flyg, byggsatser, radiostyrt, automobilia, technica, dockor, miniatyrer, bokmärken, rock´n´roll, serietidningar, filmaffischer, LP-vinyl, båtar och mycket mer... 260 utställare fyller Eriksbergshallen med 10.000-tals roliga prylar... Allt till salu!"

http://www.nostalgimassan.se/

Låter ju underbart, eftersom jag alltid är på jakt efter skumma saker att inreda med. Fast min kära "man" har sagt att nu får det snart räcka, vi har inte plats till mer. Shit, jag låter ju som värsta samlaren..."hooooarder". Men nej. Jag är inte en riktig "hoarder" ännu, jag kan fortfarande göra mig av med saker och slänga om det skulle behövas. Skänker en del saker till loppisar.

Nu vill jag gärna ha in lite extra pengar i plånboken, så jag har bestämt mig för att rensa gaderoben. Har så mycket kläder att det väller ut :S Mycket som inte används, massa fina klänningar och jackor o.s.v Ska nog ta och testa på tradera. Har aldrig sysslat med tradera förrut, jag är en "ebayare" nämligen ;P Men hoppas på att jag ska fixa det med, och bli stormrik.

Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Åh, vad kul! Den mässan hade jag velat gå på.



Tradera är bra men jag tycker att det är svårt att få kläder sålda där, isf ska det vara något speciellt märke, stil eller så.

Jag har inte provat att sälja på ebay, där köper jag bara :)

2011-03-29 @ 18:53:45
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0