När?

En bild från Pretty In Pink.
Iona & Andie <3


När börjar man egentligen att få besökare till sin blogg? Hur hittar man de få där ute, som är intresserade av allt udda som jag själv intresserar mig för? Jag snackar inte om att ha 5000 människor som följer ens blogg varje dag. Får jag 3-5 st skulle jag vara skitglad :D

Men jag antar att det bara är att blogga på, så ofta som möjligt om häftiga saker. Så kanske nån hittar hit såsmåningom. Sedan kanske man inte ska vara helt anonym heller, jag får se hur jag gör med den biten ;)

De dagarna som jag klär upp mig lite extra, de dagarna ska jag absolut ta bilder och lägga upp. Det tror jag att många vill se. Och sedan blir det nog en hel del inlägg om min galna heminredning jag har. Alla mina skelett som jag har i gaderoben o.s.v =P

Hittar du hit, så kommentera gärna. Whoohoo ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0