Loppisfynd




Tjo! Idag har jag vart och fyndat lite på olika loppisar. Hittade två nästan helt nya t-shirt...toppar. Tänkte göra om Manson t-shirten, och klippa o sy lite i den. Förmodligen till ett linne. Sen hittade jag två fina väskor, en hel svart. Och en zebragrön-brun. Hatar brunt gör jag. Men antingen får den vara i brunt för jag kanske förstör den annars. Eller så får jag ge mig på att försöka "måla" om den på nåt sätt. Kul att fynda lite saker. Blev några till saker, som inte var så märkvärdiga att de behöver läggas upp.

Kommentarer
Postat av: Lynnette "Cicky" Johansson

Marilyn Manson är så cool. Häftig väska som borde vara svart istället för brun. Visst är brunt en astråkig färg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0