Leopardklänning

  


Letade upp min helt nya leopardklänning som jag inte har använt än. Dock är den lite som en tunika som ni ser på den första bilden, vilket jag tycker är hemskt. Tunikor gör att man ser ännu tjockare ut än vad man är. The Horror. Så jag testade lite förslag, ska man sy in den och tighta till den? Eller ska man kapa av den och göra den till ett kortare linné??

Tighta till den helt klart!
Fast rätt så soft att vandra omkring hemma i den stor som ett tält med ett par slappa leggings till! :D

Too bad I dont have a symaskin. Får ta och samla ihop allt jag har som behöver sys och försöka fjäska till mig syrrans symaskin utan övervåld ,p


Kommentarer
Postat av: Lynnette "Cicky" Johansson

Skitfin leopardklänning. Jag har leopardtights, blus och klänning. Häftigt mönster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0