Hej!


Jag får köra ett litet snabbt inlägg idag. Har inte så mycket tid... ska snart äta och göra mig iordning för lite festande. Dock blir det inget "riktigt" festande för mig, så länge jag är sjukskriven och inte blandar mediciner och alkohol. Men får väll klä upp mig lite och försöka ha kul endå :D
Skickar med en gammal härlig låt med Ministry från 80-talet. Innan de blev lite för hårda för min smak ;P

Filmen jag såg nyss "Goth" var jättedålig. Jag skämms nästan. Men är det nån som endå vill se den, så kan man se den gratis på youtube. Gäller så länge man har ett konto där och är över 18 år.

Klänningen jag hämtade ut, var tyvärr lite för stor. Får se om det blir den ikväll eller inte endå. Får väll försöka sy in den med annars, nån gång i framtiden.

Jag har jättemycket jag vill skriva om här, och lägga upp bilder på etc. Får bli i nästa vecka.

Jag förstår inte riktigt alla finesser när det gäller bloggande. Och vet inte riktigt hur man svara på kommentarer. But soon, i'll learn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0