Duran Duran till Lisebergshallen





Yep! 15 juni, 2011 kommer de gamla grabbarna till Göteborg och spelar lite låtar. :) Även om de kanske inte är lika bra som förr i tiden, och inte har lika mycket energi som då....så hade det varit kul att kunna säga att man en gång har sett detta underbara band!
Biljetterna släpps nu på måndag, inte missa! Jag funderar en hel del på att gå, nu när jag sitter och lyssnar på deras fina låtar på spotify.
Ska kolla upp detta helt klart!

Simon Le Bon, sångaren har ju alltid varit en snygging i mångas ögon. Vi fyller år på samma dag dessutom. Så nu vet ni det ;P
Hade inte sagt nej till att gifta mig med honom, även om jag är rätt mycket yngre...hihi.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa K

Åh... Duran Duran är underbar musik! Synd att man inte har så mycket pengar. :/



Svar: Ja, vi verkar ha ganska många saker gemensamt! Har lagt till dig i mina favoriter, så jag tittar in här då och då!



Angående klänningen så blir det ingen just nu, men vi får hoppas att den dyker upp snart igen!

2011-03-27 @ 20:46:32
URL: http://batshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0