Lustans Lakejer!





Tjo! Överst en gammal synthklassiker från 1982, med Lustans Lakejer. Låten heter "Diamanter" dock inte i lika bra kvalitet som musikvideon under, där låten är rätt ny och den heter "Vackra Djur". På lördag spelar de här gamla rävarna i stan, och jag funderar över att gå och se dom en gång på riktigt. Jag har några "kompisar" som ska gå, men några av dem har raderat mig från FB, och hejar knappt...efter en del intriger och töntigheter som heter duga. Nej men seriöst, skitsnack är det i grund och botten. Så länge de inte har hört min del av historien, så får de väll hålla på att fjanta sig då. Jag tänker inte umgås med vuxna personer som beter sig som 14 i alla fall.

För övrigt är jag rätt glad, har varit ute mycket i helgen och träffat en massa skojigt folk, både nya och gamla vänner :D
Så när det är så sjukt varmt som det är, blir det mest att inte göra nånting...eller sitta i en park. Eller jag vet inte, sover gör jag alldeles för mkt med. Vet inte vad som har hänt med mig. Har jättesvårt att ta mig upp på morgonen, får ta upp det med min läkare som jag träffar på fredag...om jag fixar att ta mig dit i tid :S

Jag har tidigare varit en hejare på ebay. Och nu har jag till och med lärt mig tradera, hej o hå. Sen är jag, och visst låter det lite bakvänt att lära sig ebay före den svenska verisionen...but hey that's just me.

Så nu smygshoppar jag lite på tadera, och försöker sälja en hel hög med kläder.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0