Hello Babes!

Ursäkta för att jag är så sjukt seeeeg ibland på att uppdatera, i am truly sorry! Ni vet midsommarfester, kompisar, familjer, djur, galenskaper, skapande och annat kommer emellan. Just nu är jag SÅLD på gul hårfärg! När jag var mindre tyckte jag att det var skitfult ett tag, och skulle aldrig kunna tänka mig nåt sånt. Då var det bara jätterött som gällde, eller knall-lila etc. Till och med turkost har jag haft. Men nä, nu har jag blivit så inspirerad av gult. Hittade en tjej vid namn Sich, som är så vacker med sitt gula hår. I almost died, and went to heaven. Anyway så finns det ju många fler som har testat, här kommer blider:


Cyndi Lauper, först ut på 80-talet ;)

Cyndis albumsomslag till Twelve Deadly Cyns, en skiva som jag har ;P


Okänd tjej.


Amanda Lepore :)


Lady Gaga

Dock är det ju alltid ett okänt kort, om man ska skaffa jobb etc. Inte alla som uppskattar att man ser galen ut, alltså galen ut på ett bra sätt ! ;P Så får vänta lite och se hur det blir med den saken. Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0