Prince Charming!



Har ni sett på maken vilken hääääääärlig lejonman han har fått på sista tiden! Helt underbart, långt hår runt huvudet :)
Han håller på med en hel del fuffens och jävulstyg nu med försöker bryta sig ut, rymmer till olika ställen...försöker ta sitt pick o pack för att flytta in i sovrummet, biter sönder tapeterna på toaletten.  Dock är han en goding ändå :D
Tänkte jag skulle uppdatera lite för er hur det går för hamstern utan namn ;P Mår bra gör han i alla fall, överlevde den där gurksmittan som jag tappat namnet på, men ni vet vad jag menar. Jag överlevde också, även om jag har sjukt svårt för att äta mat utan grönsaker till.

Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Vilken söt hårboll! Senaste hamstern som jag hade, Pimme, fick också jättelång päls :) Fick borsta igenom den med en tandborste för att det inte skulle bli tovor :)



Sv: Ja idag är man ju nästan beroende av mobilen, men jag försöker att använda hemtelefonen när jag väl är hemma :)

2011-07-11 @ 17:37:25
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0