Monokinis

Jag är då en STOR badkruka, i alla fall när det kommer till att bada i svenska kalla vatten. Hatar maneter, sjögräs, krabbor och annat äckligt som finns i våra hav...ta tång till exempel...bara det ger mig rysningar. Jag kan åka med till nån strand/klippa ibland för att gotta mig lite i solen, men jag badar aldrig. Så varför sitter jag i natt och kollar in bikinis och monokinis?
Jo för att till hösten/vintern så blir det nog en resa långt bort till en väldigt solig ö. När var och hur, håller jag hemligt tills allt är genomtänkt och klart! :)
Men nu när det är säsång för badmode och det till och med börjas reas ut, kan man ju lika gärna köpa in några ;P

Hittade en väldigt tjusig monokini i lila och svart på rean. För endast 149 :-, dock fanns det bara en kvar i storlek 40. Oh lord! Jag är s/m, och tror inte den kommer att passa. Men jag köpte den endå, och ska se om man kan sy in den? Annars får jag väll sälja vidare den.
Bilden på den försvann genast från hemsidan efter att jag köpt den...så hann tyvärr inte att spara. Men lägger upp i liknande modell på två andra som jag också tycker är fina :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0