Hej läsare!

Jag lever och andas. Dock blir det inte mycket bloggande. Kanske för att det är så fint väder och sommar, och man borde ta tillvara så mycket osm möjligt på det. För om några få månader är det vinter igen :S Alla årstider går bra för mig förrutom VINTER, kunde lika gärna raderas helt från almenackan.
Jag är en frusen person, som inte vill frysa...jag vill även ha ljus. Inte gå upp kl 6 på morgonen och allt är bäcksvart för att sedan gå till ett tråkigt jobb...jobba i 8 timmar, för att sedan komma hem vid fem...och då är det lika svart igen.
Usch!

Vad gör jag nu när jag inte bloggar?
Har små projekt på gång som är hemliga. Pysslar en del med konst (när orken finns), ritar ibland och läser böcker. Sitter i solen, eller försöker festa till det ibland nykter.

Snart åker jag neråt i landet och försvinner igen. Men i nästa inlägg kan jag ju skriva om boken som jag läser, den är grymt spännande ;P

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0