Hårfrilla



Jag ÄR redigt trött på mitt hår. Skulle faktiskt vilja ha en snygg frisyr på riktigt. Tycker att de här tjejerna är så fina i sina luggar, är väldigt sugen på en sån här lugg. Men sist jag provade så failade det sig riktigt, jag såg ut som en gammal tant + att luggen ville inte bli rak....krullar sig och ser helt galen ut när det väl regnar :/
Men på den tiden jag testade så fanns det inte så bra plattänger som det finns i dag...who knows...jag kanske skulle våga mig på det igen.
Har kollat in en del clip in luggar också, men de är så dyra. Haha 200 spänn för lite fejk hår i pannan, löjligt!



Bilderna har jag snott från http://www.rockinbones.net som har otroligt fina kläder *gurgel*

Kommentarer
Postat av: Miss Anthropia

Sv: Vilken tillfällighet! Då hoppas jag man får se lite air brushing i bloggen senare :D

2011-08-08 @ 22:38:52
URL: http://missanthropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0