Freakshows

Igår ute i parken träffade jag på en kille vid namn Bryce, som var från Texas. Han drog kondomer genom näsan och ut genom munnen (precis som Carl-Einar Häckner), putte in en lång skruvmejsel i näsan och lite annat ;P Men tricket som imponerade mest var när han stoppa in två stycken pumpafrön i näsan som sedan ploppade fram i hans ögon, testa det om ni kan ;P Han har i alla fall en egen Freakshow som han turnerar med hemma i USA. Och har nu varit här i Sverige och freakat sig lite med. Trevlig kille!



The man himsself, och jag har lånat kortet.

Freakshows har alltid legat mig varmt om hjärtat. Vill man se en bra serie om freakshows/cirkusarna som härjade förr i tiden tycker jag att serien The Carnivale är bra, och spännande. Skäggiga damen, de siamesiska tvillingarna you name it! Lovely! :D

 

Ett smarrigt klipp från The Carnivale, se den!


Kommentarer
Postat av: Miss Anthropia

Sv: Hej

Vad roligt du gillade min blogg. Du har nog rätt i att vi har en del gemensamt när det kommer till smak^^ Kommer definitivt lägga till dig på Bloglovin!

2011-08-06 @ 21:49:38
URL: http://missanthropia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0