Spaghetti!


Hello guys!
Förlåt för jag vart lite frånvarande, borta....har stessat en hel del för att få iväg viktiga papper hit och dit. Och planerat inför Malmöresan som blir i helgen, plus en hel del annat. Varit på min kompis vernissage med en liten snabbis idag, great! :D

Nu lagar jag endast spaghetti, för slut och trött för att orka göra en sås till.....men jag gillar spaghetti med, som det är alltså....så det ska jag och min lill-kille a.k.a hamster dela på. Hamster som jag aldrig hittar ett riktigt bra namn åt. Help please.

Ska försöka hinna skriva något kul imorgon i stället :D So loong!

p.s bilden har jag absolut snott ifrån google....

Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Svar: Men tack :) På bilderna ser det väl okej ut men inte annars, haha. Det är väldigt konstigt klippt!

Snyggt med tre-färgat hår :)



En av mina hamstrar som jag hade, vaknade alltid när jag kokade pasta och började tigga :)

2011-04-17 @ 19:38:19
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0