Söndag i trötthetens tecken.


Tja! Idag är jag en aning trött, la mig ungefär runt tre tiden....halv fyra. Gick utanför dörren igår kväll tillsammans med två nya vännner och en gammal, och min "man" som jag kallar honom ;P
På stället var det ju rätt mycket 18-20 åringar, vilket blir lite jobbigt i längden. Man vet att man har varit precis som dem under flera år, sett lika dan ut..betett sig i stort sätt på samma sätt om inte än värre ;P Men kul har jag allt haft det i mina party dar, som lite av en b-kändis en av "elitbrudarna" som alltid hängde på diverse stora synth/goth-klubbar här i stan.
Plötsligt hade jag en massa killar runt mitt bord igår, gamla bekanta som jag ej sett på länge och en hel del nya.
Fick höra mycket om mig själv, både bra saker och mindre bra saker. Men det dåliga som kommer är från trasiga människor som inte är friska i huvudet och inte känner mig. Hur som helst det vart lite kul :D

Nu börjar man bli gammal, tiden går så sjukt snabbt. Åren rinner i väg lixom. Och hur långt har jag kommit? Hur mycket har jag hunnit med att se? En del, men inte allt här i världen. Blivit sjuk av år av ett väldigt stressfyllt jobb, och mått piss. Men är på väg ur det hela, så jag kan återerövra världen :) Ja så är planen i det stora hela, utamana mig själv och få tillbaks livet som det en gång var.

Ikväll kommer min favorit dragqueens nya program på tv: RuPauls Drag Race! 

22:30 - 23:30 på tv 11. Love it! Nåt att se fram emot.

"Amerikansk realityserie från 2009. Säsong 1. Avsnitt 1 av 9. Här gör 13 deltagare upp om vem som är den bästa dragshowartisten. De tävlande måste bevisa att de har karisma och talang för att vinna juryns gillande. Divan och dragshowstjärnan RuPaul fungerar som mentor och inspiration samt domare tillsammans med de övriga jurymedlemmarna La Toya Jackson och Sharon Osbourne. Även 09/04."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0