Mina djur!



De här två godingarna bor hemma hos mina föräldrar. Så sjukt underbara. Första bilden är på min gamla katt, han är 14 år. Börjar bli vithårig här och var, speciellt morrhåren. Och han älskar att vara ute nu i vår och rulla omkring i smuts och bli borstad och ligga i solen.
Pratig som få är han med.

Sedan har vi den underbara hunden nedanför, som inte har haft det så lätt i sitt liv. Men fick ett bättre liv när vi fick överta henne :) Älskar sin boll och att leka med mig när jag är där och hälsar på.
Ibland när jag inte är där går hon och letar efter mig, svansar in i mitt gamla barndomsrum och letar. Så himla söt!

Sedan har jag ju min lilla hamsterkille här hos mig med. Inte att glömma, också en skön lirare.

Det finns ju otroligt mycket vidskeplighet om svarta katter. Vilket jag tycker är synd i dagens samhälle. Att de svarta katterna ofta blir valda sist eller inte alls och har svårt att komma till hem. Eftersom de betyder otur, eller är sammankopplade till häxor. En häxas länk till Djävulen.
Så ska ni nån gång skaffa katt, så ta en svart. De är förresten vackrast enligt min åsikt.
Lägger upp ännu en bild på min katt. Alla bilder är tagna av mig. So dont steal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0