Hello babes!

Jag har kommit hem ifrån Skåneland och såkallad "släkt"! Nej, jag har själv inga rötter i skåne, och har inte dialekten som tur är. Men min kille är där ifrån (som tur är har inte han heller riktig skånsk dialekt). Hur som helst, det blev wrestling, träffa goa vänner, och en massa varm sand att gå på :D
Fick även mat av killens farmor som än är i livet, ett riktigt energiknippe på 82 bast, som fotar digitalt, spelar in filmer med kameran, sitter vid internet, går och gympar tre gånger i veckan....plus 70 aktiviteter till minst. WOW, im impressed!
:)
Solen skiner ute idag med, riktigt varmt. Tror det är mellan 15-18 grader. Ska väll gå ut en sväng snart, men kan ju faktiskt inte glömma bort bloggen...nu när det verkar som om jag kanske har besökare from outer space.
Så lägger upp lite bilder här nedanför, enjoy! Sen är jag väll åter igång i veckan med lite annat nice att komma med får vi hoppas.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0