Anyhow



Hittade en söt affär på nätet igen! http://www.anyhow.se/ Och blev såklart kär i några saker, speciellt det gröna barnet i snökulan. Och även ett halsband med ett anatomiskt hjärta, har viljat köpa ett sånt en tid. Men inget har riktigt fallit mig i smaken eller så är de alldeles för dyra på ebay, etsy etc. Får fundera lite till, eftersom jag har beställt en jacka för massa massa pengar precis.
Men sjukt fin jacka, och jag kommer absolut andvända den ofta. Om den nu inte är för stor, för då får jag skicka tillbaka den.

Annars så är min hals fortfarande dålig, usch. Det vill inte gå över, och jag låter oftast som en hes mås så fort jag vaknar. Ibland har jag röst, ibland inte :S

Jag har även tagit mig i kragen nu, och har gjort upp ett schema för dagen. För att få lite rutin, när man är sjukskriven och arbetslös. Och för att verkligen ta tag i att göra de två saker som min terapeut och min läkare vill. Nämligen träna och göra avslappningsövningar. Träna och träna, inte riktigt min grej...men promenera snabbt i 30 min är planen. Dock är jag rädd om halsen nu, och vill bli frisk....så får se om jag lyckas med det.

Tro nu inte att jag är en slöfock som lever på a-kassa och försäkringskassans pengar. Nej, jag har jobbat som ett djur i många år, med välddigt svåra personer med diverse diagnoser. Tills min kropp inte fixade mer stress, och
började bete sig udda....i form av hemska panikattacker, stresssymtom, och agorafobi.
Men jag är påväg tillbaks, im a fighter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0